آرشیو مرداد ماه 1400

براي ابادي يك وبلاگ قوي براي ارائه دادن يكسري محتواهاي ناب و خاص براي بينندگان

آثار مجازات بر رفتار انسان مجموعه اي از مقالات است كه مسائل

آثار مجازات بر رفتار انسان مجموعه اي از مقالات است كه مسائل رويه اي و اخلاقي استفاده از شوك الكتريكي به عنوان درماني براي مشكلات رفتاري شديد را مورد بحث قرار مي دهد. اين كتاب انواع مختلف بيزاري هاي بيروني و عوارض جانبي نامطلوب مجازات را ارائه مي دهد. اين اثر روشهاي مجازات را نشان مي دهد. اين متن جنبه هاي مختلف مجازات را كه براي انسان ها اعمال مي شود ، توصيف مي كند. در آن مسائل اخلاقي و حقوقي كه استفاده از مجازات را به چالش مي كشد مورد بحث قرار مي گيرد. يكي ديگر از موضوعات مورد توجه ويژگي ها و تأثيرات برجسته اي است كه بر موفقيت تصحيح بيش از حد تأثير مي گذارد. بخش زير انواع مجازات را شرح مي دهد. اين متن همچنين يك تحليل مفهومي و روش شناختي از تكنيكي به نام "timeout" ارائه مي دهد. اين كتاب بينش هاي ارزشمندي را براي روانشناسان ، معلمان ،اين كتاب كه عمدتاً براي دانشجويان تحصيلات تكميلي پيشرفته و زيست شناسان حرفه اي طراحي شده است ، ميزان تعيين تعاملات بين حيوانات*b1 و گياهان و حيوانات را بررسي مي كند. به نظر مي رسد بسياري از الگوهاي مشاهده شده در جوامع طبيعي از اثرات آبشار بالا و پايين سيستم تغذيه ناشي مي شوند. تنوع بين توليدكنندگان اوليه مي تواند بر كيفيت و پويايي جمعيت حيوانات و گياهان ، ساختار اجتماع و تكامل تركيبات گياهي*b1 تأثير بگذارد.ين كار نشان مي دهد كه چگونه خواص رزين هاي اپوكسي پخته شده با افزودن نانوذرات سيليس اصلاح شده به ميزان قابل توجهي بهبود مي يابد. افزودن نانوسيليس معمولاً به طور خطي هم مدول و هم چقرمگي شكست را افزايش مي دهد و مقاومت فشاري و عملكرد خستگي نيز مي تواند بهبود يابد. تركيب اين اصلاح با مفهوم سفت كننده كلاسيك با استفاده از لاستيكهاي مايع واكنشي يا الاستومرهاي پوسته هسته منجر به سيستمهاي تركيبي مي شود كه با چقرمگي و سفتي بالا مشخص مي شوند و عملكرد خستگي را بهبود مي بخشد.
دانشمندان مواد ، مهندسان و شيمي دانان پليمر را قادر مي سازد تا با افزودن نانوذرات سيليس اصلاح شده سطح ، خواص رزين هاي اپوكسي پخته شده را بهبود بخشند.
مخصوصاً مربوط به صنعت خودروسازي ، جايي كه قطعات كامپوزيتي تحت فشار خاصي قرار مي گيرند.
يك نقشه راه منحصر به فرد و جامع براي استقرار نانوذرات SiO2 در طيف وسيعي از صنايع.
ورقه هاي توليد شده با استفاده از اين رزين هاي اصلاح شده نيز عملكرد بهتري از خود نشان مي دهند. براي عملكرد خستگي ورقه هاي ساخته شده از رزين هاي تركيبي ، افزايش ده برابري بارهاي چرخه اي در صورت خرابي را مي توان به دست آورد. اين امر آنها را بخصوص براي قطعات كامپوزيتي با فشار زياد مانند كاربردهاي خودرو مناسب مي كند.




اثرات سر و صدا بر انسان تكنيك هاي ارزيابي سر و صداي محيطي

اثرات سر و صدا بر انسان تكنيك هاي ارزيابي سر و صداي محيطي از نظر تأثيرات آن بر انسان را پوشش مي دهد. اين كتاب تعاريف اساسي صدا ، اندازه گيري آن و مفاهيم عملكرد اصلي و ويژگي هاي سيستم شنوايي را ارائه مي دهد. اين متن همچنين به همراه روش تجربي آنها ، روش هايي را براي برآورد اثرات اندازه گيري سر و صدا بر سيستم شنوايي و ارتباطات گفتاري انسان ارائه مي دهد. بخش آخر كتاب به پاسخهاي سيستم شنوايي سليقه اي انسان اختصاص دارد و شامل اطلاعاتي در مورد تأثيرات سر و صدا بر عملكرد كار ، خواب ، احساس درد ، بينايي و گردش خون است.اثرات سر و صدا بر حيات وحش از سمپوزيوم اثرات سر و صدا بر حيات وحش ، كه توسط ICA-WG4 در چارچوب نهمين كنگره بين المللي آكوستيك در مادريد ، اسپانيا ، 4-9 ژوئيه 1977 سازماندهي شد ، سرچشمه گرفت. و جنبه هاي نسبتاً شناخته شده رفتار حيوانات در ارتباط با سر و صدا. پس از آن فصل هاي جداگانه اي در مورد واكنش هاي فيزيولوژيكي حيوانات خانگي بزرگ به محيط هاي مختلف صوتي دنبال مي شود. اثرات رونق صوتي بر جانوران بومي ؛ تعاملات حيات وحش با نيروگاه ؛ اثرات نويز قابل شنيدن خط انتقال بر حيات وحش ؛ و تأثير سر و صداي صوتي بر روي سيستم هاي بيولوژيكي دريايي منتخب فصل هاي بعدي به تاثيرات استرس صوتي بر موش هاي باردار ماده و تأثير محيطي فعاليت هاي پر سر و صدا بر روي حيات وحش مي پردازد. اين كتاب با بحث در مورد تاثير سياست هاي مربوط به سر و صدا موجود بر روي حيوانات و نيازهاي دولت و سياست عمومي به پايان مي رسد. اين كتاب براي خوانندگان خدمات اداري و نهادهاي مسئول حفاظت از طبيعت در نظر گرفته شده است.اثرات گياهان سمي بر دام ، روند هم انديشي آمريكا و استراليا را در مورد تأثير گياهان سمي بر دامهاي خانگي مستند مي كند. اين سمپوزيوم در دانشگاه ايالتي يوتا در لوگان ، يوتا ، در 19-24 ژوئن 1977 برگزار شد. اين جلد در هشت قسمت تنظيم شده است. بخش اول مشكلات گياهان سمي در ايالات متحده و استراليا را مورد بحث قرار مي دهد. بخش دوم شامل مقالاتي درباره موضوعات عمومي مانند سموم معدني و گياهان سمي است. خطر سميت گياهان براي جمعيت انساني ؛ و سلنيوم در گياهان به عنوان عامل مسموميت دام. قسمت سوم به بررسي اثرات فيتوتوكسين هاي ساده مانند سلنيوم و اگزالات بر دام ها مي پردازد. قسمت چهارم بر اثرات هپاتوتوكسين هاي گياهي از جمله آلكالوئيدهاي پيروليزيدين ، ​​Artemisia nova و Tetradymia spp تمركز دارد. قسمت پنجم به سموم قلبي/ريوي گياهي مانند Myoporum spp مي پردازد. و Pimelea spp. قسمت ششم نوروتوكسين هاي گياهي را بيان مي كند در حالي كه قسمت هفتم درباره تراتوژن ها و سموم گياهي م affectثر بر توليد مثل بحث مي كند. قسمت هفتم مطالعاتي را در مورد ساير مواد سمي ارائه مي دهد. اين شامل مطالعاتي در مورد مسموميت بلوط و سقط سوزن كاج در گاو است.






اثرات آلودگي هوا در كشاورزي و باغداري بر تأثير آلودگي هوا بر كشاورزي

اثرات آلودگي هوا در كشاورزي و باغداري بر تأثير آلودگي هوا بر كشاورزي و باغداري متمركز است. اين كتاب درباره وجود غلظت قابل توجهي از آلاينده هاي گازي در چندين منطقه كشاورزي كشورهاي صنعتي بحث مي كند كه با بهبود شبكه هاي ابزار دقيق و نظارت تسهيل مي شود. اين كتاب كه در شش بخش شامل 49 فصل تنظيم شده است ، با مروري بر دو جنبه توزيع آلاينده هاي گازي آغاز مي شود. اين متن سپس تكنيكي را براي تخمين دوز از اندازه گيري غلظت گاز و رسانايي روزنه در نظر مي گيرد. فصل هاي ديگر نمونه هايي از نظارت بر اثرات آلودگي هوا بر گياهان را با تأكيد بر غلظت و اثرات آلاينده هاي هوا به عنوان مكمل يكديگر ارائه مي دهند. اين كتاب همچنين به تشكيل و مكانيسم عمل اكسيدهاي نيتروژن مي پردازد. فصل آخر به پراكسيداسيون ليپيدهاي غشايي مي پردازد. اين كتاب منبع ارزشمندي براي كشاورزان ، باغداران و دانشمندان است.اثرات تابش ليزري با قدرت بالا ، تعامل بين پرتوهاي ليزر با قدرت بالا و ماده را توصيف مي كند. اين كتاب به هشت فصل تقسيم شده است كه به ويژه بر روي فعل و انفعالاتي مانند گرمايش ، ذوب ، تبخير و توليد پلاسما تمركز دارد. فصل هاي اوليه خواص ليزر ، انواع ، تكنيك هاي اندازه گيري و جنبه هاي ايمني را مورد بررسي قرار مي دهد. فصل هاي بعدي به انواع پديده هاي فيزيكي و مكانيسم هاي انتشار ذرات ناشي از ليزر و همچنين شروع و توسعه پديده هاي تجزيه گاز مي پردازد. فصل هاي ديگر به بررسي اثرات و آسيب متقابل هاي مختلف در مواد شفاف و سيستم هاي بيولوژيكي مي پردازند. فصل پاياني به بررسي كاربردهاي مختلف اثرات مختلف ليزر در زمينه هاي مختلف فناوري مي پردازد.اثرات شيوه زندگي بر سلامت مردان يك مرور مبتني بر شواهد از تأثير عوامل خطر قابل تغيير مانند خواب ، رژيم غذايي ، استرس و ورزش بر عناصر مختلف سلامت مردان ، به ويژه عملكرد جنسي ، عملكرد ادرار و پيشگيري و تشخيص سرطان ارائه مي دهد. محتوا به روزترين اطلاعات اساسي و باليني موجود ، همراه با دستورالعمل هاي تحقيقاتي آينده را برجسته مي كند. هر فصل خلاصه اي از سبك نقطه نقطه را به منظور مرجع آسان ارائه مي دهد تا پيامهاي برجسته خانه را از هر بخش برجسته كند. محققان و پزشكان مي توانند از اين كتاب به عنوان يك مرجع براي همه موضوعات مربوط به شيوه زندگي و سلامت مردان استفاده كنند.يك بررسي مبتني بر شواهد از ارتباط بين عوامل خطر قابل اصلاح (رژيم غذايي ، شيوه زندگي ، خواب ، محيط و ورزش) و سلامت مردان ارائه مي دهد
نمونه هايي از اينكه چگونه تغييرات عوامل خطر باعث بهبود سلامت كلي مي شود ارائه مي دهد
بينش درباره آينده سلامت مردان از نظر تحقيقات اساسي و باليني را ارائه مي دهد






مصرف و سوء مصرف مواد مخدر در جامعه معاصر در سراسر جهان همچنان

مصرف و سوء مصرف مواد مخدر در جامعه معاصر در سراسر جهان همچنان در حال پيشرفت است و مصاديق و آسيب هاي ناشي از اعتياد همراه با در دسترس بودن افزايش مي يابد. اثرات سوء مصرف مواد مخدر بر سيستم عصبي انسانارائه اطلاعات عيني و پيشرفته در مورد تأثير سوء مصرف مواد مخدر بر سيستم عصبي انسان ، در هر فصل تمركز خاصي بر نيكوتين ، الكل ، ماري جوانا ، كوكائين ، مت آمفتامين ، MDMA ، آرام بخش و خواب آور و داروهاي طراح ارائه شده است. . ساير فصل ها زمينه اي براي استفاده از داروها ، با مرور كلي استفاده و پيامدها ، اپيدميولوژي و عوامل خطر ، ژنتيك استفاده و موفقيت در درمان ، و راهكارهايي براي غربالگري جمعيت و ارائه مداخلات مناسب ارائه مي دهند. اين كتاب اطلاعات معني دار ، مرتبط و به موقع را براي دانشمندان ، متخصصان مراقبت هاي بهداشتي و ارائه دهندگان درمان ارائه مي دهد.
مرجع جامع در مورد اثرات اعتياد به مواد مخدر بر سيستم عصبي انسانثرات تغذيه علوفه بر شير: تركيبات فعال و طعم ، تحقيقات مربوط به تركيبات بيولوژيكي فعال مرتبط با علوفه هاي معتدل تازه/حفظ شده ، حيوانات شيري و گاو ، بز و شير و فرآورده هاي شير ميش را گردآوري مي كند.خلاصه اي از تحقيقات مربوط به تركيبات فعال بيولوژيكي مرتبط با شير و فرآورده هاي شير
مروري بر علوفه زنجيره اي مربوط به دوشيدن شير حيوانات ارائه مي دهد
تركيبات مطلوب و مضر را كشف مي كند
فرارهايي كه بر طعم شير و فرآورده هاي شير تأثير مي گذارد را مشخص مي كند
شامل منابع مرتبط براي مطالعه بيشتر است
اين كتاب شامل شش فصل است و با ارائه يك مرور اجمالي اجزاي زنجيره - علوفه ، حيوان دوشنده و شير آغاز مي شود. سپس كتاب با ارائه توصيفي گسترده از ماهيت شيميايي هر تركيب ، روشهاي تعيين تجزيه و تحليل ، خواص بيولوژيكي و اثرات آن بر انسان ، عوامل م levelثر بر سطح علوفه ، اثرات سم سازي و يونجه زدن ، فرآيندهاي درون حيوان ، محتويات موجود در آن ، به تركيبات مطلوب و مضر مي پردازد. شير و فرآورده هاي شير ، و ارزيابي سلامت. اين كتاب همچنين فرارهايي را كه بر طعم شير و فرآورده هاي شير تأثير مي گذارد ، مشخص مي كند و شامل يك نتيجه گيري و مراجع متعدد مرتبط براي مطالعه بيشتر است.
تمركز بر مسائل اصلي اعتياد به مواد مخدر از جمله نيكوتين ، كوكائين ، مت آمفتامين ، الكل و ساير مواد مخدر
شامل فصل هاي علمي بنيادي در زمينه زيست شناسي اعتياد است
چالش هاي موجود در گزينه هاي تشخيص و درمان

گرچه نمونه اوليه به عنوان كليدي در فرايند طراحي شناخته مي شود ، اما

گرچه نمونه اوليه به عنوان كليدي در فرايند طراحي شناخته مي شود ، اما اغلب قرباني كاهش بودجه ، مهلت ها يا عدم دسترسي به ابزارهاي پيچيده مي شود. اين مي تواند به نمونه هاي اوليه شلخته و بي اثر يا كنار گذاشتن آنها منجر شود. به جاي از دست دادن اين مرحله مهم ، مردم براي ايجاد نمونه هاي اوليه م effectiveثر ، ساده و ارزان به Microsoft Excel روي مي آورند. به راحتي ، اين نرم افزار تقريباً براي همه در دسترس است و اكثر آنها در عملكردهاي اوليه خود مهارت دارند.راهنماي گام به گام نمونه سازي با يك ابزار ساده و مقرون به صرفه كه تقريباً همه روي ميز كار خود دارند
به سرعت و به راحتي به طراحان وب و نرم افزار اجازه مي دهد تا قبل از شروع به توليد ، قابليت استفاده ، جايگزين هاي طراحي و آزمايش نظريه ها را بررسي كنند
همراه ايده آل براي نمونه سازي موثر براي سازندگان نرم افزار-با تيم نويسنده يكسان و درمان كامل رنگ ، مطالعات موردي مفيد و تمرينات عملي
نمونه سازي موثر با اكسل نحوه راهنمايي در مورد نحوه استفاده همه افراد از مهارت هاي اوليه Excel براي ايجاد نمونه هاي اوليه را ارائه مي دهد-اعم از فريم هاي سيم روايت تا نمونه هاي اوليه با وفاداري بالا. طيف گسترده اي از مشكلات طراحي نرم افزار و خواسته هاي تجاري از طريق مثالها و تصاوير عملي گام به گام حل مي شود.مونه سازي موثر براي سازندگان نرم افزار يك منبع كاربردي و آموزنده است كه به هر كسي - خواه استعداد هنري ، دسترسي به ابزارهاي خاص يا توانايي برنامه نويسي - داشته باشد كمك مي كند تا از سبك ، روش ها و ابزارهاي نمونه سازي خوب براي ساخت نمونه هاي اوليه و مديريت موثر استفاده كند. نمونه سازي
اين كتاب داراي يك فرايند نمونه سازي اوليه با دستورالعمل ها ، الگوها و كاربرگ ها است. مرور كلي و راهنماي گام به گام نه روش رايج نمونه سازي. مقدمه اي با راهنماي گام به گام انواع ابزارهاي نمونه سازي كه نيازي به مهارت هاي هنري پيشرفته ندارند. الگوها و ساير منابع مورد استفاده در كتاب موجود در وب براي استفاده مجدد ؛ مفاهيم و دستورالعمل هاي روشن توضيح داده شده ؛ و تصاوير و نمونه هاي رنگي از طيف گسترده اي از فرايندها ، روش ها و ابزارهاي نمونه سازي.
اين كتاب يك منبع ايده آل براي متخصصان قابليت استفاده و طراحان تعامل است. توسعه دهندگان نرم افزار ، طراحان برنامه هاي وب ، طراحان وب ، معماران اطلاعات ، طراحان اطلاعات و صنعت.