مصرف و سوء مصرف مواد مخدر در جامعه معاصر در سراسر جهان همچنان

براي ابادي يك وبلاگ قوي براي ارائه دادن يكسري محتواهاي ناب و خاص براي بينندگان

مصرف و سوء مصرف مواد مخدر در جامعه معاصر در سراسر جهان همچنان

مصرف و سوء مصرف مواد مخدر در جامعه معاصر در سراسر جهان همچنان در حال پيشرفت است و مصاديق و آسيب هاي ناشي از اعتياد همراه با در دسترس بودن افزايش مي يابد. اثرات سوء مصرف مواد مخدر بر سيستم عصبي انسانارائه اطلاعات عيني و پيشرفته در مورد تأثير سوء مصرف مواد مخدر بر سيستم عصبي انسان ، در هر فصل تمركز خاصي بر نيكوتين ، الكل ، ماري جوانا ، كوكائين ، مت آمفتامين ، MDMA ، آرام بخش و خواب آور و داروهاي طراح ارائه شده است. . ساير فصل ها زمينه اي براي استفاده از داروها ، با مرور كلي استفاده و پيامدها ، اپيدميولوژي و عوامل خطر ، ژنتيك استفاده و موفقيت در درمان ، و راهكارهايي براي غربالگري جمعيت و ارائه مداخلات مناسب ارائه مي دهند. اين كتاب اطلاعات معني دار ، مرتبط و به موقع را براي دانشمندان ، متخصصان مراقبت هاي بهداشتي و ارائه دهندگان درمان ارائه مي دهد.
مرجع جامع در مورد اثرات اعتياد به مواد مخدر بر سيستم عصبي انسانثرات تغذيه علوفه بر شير: تركيبات فعال و طعم ، تحقيقات مربوط به تركيبات بيولوژيكي فعال مرتبط با علوفه هاي معتدل تازه/حفظ شده ، حيوانات شيري و گاو ، بز و شير و فرآورده هاي شير ميش را گردآوري مي كند.خلاصه اي از تحقيقات مربوط به تركيبات فعال بيولوژيكي مرتبط با شير و فرآورده هاي شير
مروري بر علوفه زنجيره اي مربوط به دوشيدن شير حيوانات ارائه مي دهد
تركيبات مطلوب و مضر را كشف مي كند
فرارهايي كه بر طعم شير و فرآورده هاي شير تأثير مي گذارد را مشخص مي كند
شامل منابع مرتبط براي مطالعه بيشتر است
اين كتاب شامل شش فصل است و با ارائه يك مرور اجمالي اجزاي زنجيره - علوفه ، حيوان دوشنده و شير آغاز مي شود. سپس كتاب با ارائه توصيفي گسترده از ماهيت شيميايي هر تركيب ، روشهاي تعيين تجزيه و تحليل ، خواص بيولوژيكي و اثرات آن بر انسان ، عوامل م levelثر بر سطح علوفه ، اثرات سم سازي و يونجه زدن ، فرآيندهاي درون حيوان ، محتويات موجود در آن ، به تركيبات مطلوب و مضر مي پردازد. شير و فرآورده هاي شير ، و ارزيابي سلامت. اين كتاب همچنين فرارهايي را كه بر طعم شير و فرآورده هاي شير تأثير مي گذارد ، مشخص مي كند و شامل يك نتيجه گيري و مراجع متعدد مرتبط براي مطالعه بيشتر است.
تمركز بر مسائل اصلي اعتياد به مواد مخدر از جمله نيكوتين ، كوكائين ، مت آمفتامين ، الكل و ساير مواد مخدر
شامل فصل هاي علمي بنيادي در زمينه زيست شناسي اعتياد است
چالش هاي موجود در گزينه هاي تشخيص و درمان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.