از نظر محتوايي جامع و بين المللي ، داروهاي ضد سرطان و ضد جهش هاي

براي ابادي يك وبلاگ قوي براي ارائه دادن يكسري محتواهاي ناب و خاص براي بينندگان

از نظر محتوايي جامع و بين المللي ، داروهاي ضد سرطان و ضد جهش هاي

از نظر محتوايي جامع و بين المللي ، داروهاي ضد سرطان و ضد جهش هاي غذايي: جنبه هاي شيميايي و بيولوژيكي شامل موضوعات متنوعي از جمله فوايد سلامتي چاي ، شراب و آبجو از طريق پيشگيري از سرطان هاي مختلف ، تا ايجاد ارتباطات موثر براي تغذيه سالم است. اين كتاب در بخشهايي شامل: اپيدميولوژي رژيم غذايي و سرطان ؛ مكانيسم هاي آسيب و ترميم DNA مكانيسم هاي مختلف محافظتي بدن و رويكردهاي تجربي براي مطالعه رژيم غذايي و سرطان ، با تأكيد ويژه بر انسان به عنوان افراد.يبر غذايي براي پيشگيري از بيماري هاي قلبي عروقي: تعامل فيبر بين ميكروفلوراي روده ، متابوليسم قند ، كنترل وزن و سلامت قلب و عروق جديدترين يافته هاي تحقيقاتي را جمع آوري مي كند تا منطقي به موقع و علمي براي تأثير قابل توجه رژيم غذايي غني از فيبر براي پيشگيري از بيماري هاي قلبي
با تمركز بر علمي كه چگونه فيبر ، محلول و غير محلول مي توانند منجر به كاهش ميزان بيماري هاي قلبي شوند ، اين مرجع مهم را به محققان ، متخصصان قلب ، ارائه دهندگان پزشكي و دانشجويان در مورد نحوه بهبود قلب بيماران از طريق رژيم غذايي غني از فيبر آموزش مي دهد. پوشش شامل مكانيسم هاي شناخته شده نحوه كار فيبر براي كاهش مقاومت به انسولين ، كنترل وزن ، كاهش كلسترول با اتصال به صفرا ، حفظ سطح پايدار گلوكز و تأثير بر ميكرو فلور روده است.
توضيح مي دهد كه چگونه فيبر از طريق تأثير بر مقاومت به انسولين ، كاهش كلسترول ، تغيير در ميكرو فلور روده و كنترل وزن بر بيماري هاي قلبي عروقي تأثير مي گذاردفيبر غذايي: خواص ، بازيابي و كاربردها خواص و اثرات سلامتي فيبر غذايي را همراه با روندهاي جديد در روش ها و برنامه هاي بهبودي بررسي مي كند. اين كتاب موضوعات پرطرفدار در زمينه كاربردهاي فيبر در رژيم غذايي ، با تأكيد بر خصوصيات پلي فنول ، فراهمي زيستي و متابولوميك ، منابع هدف ، فن آوري هاي بازيابي و ظهور ، جنبه هاي فناوري ، ثبات در حين پردازش و برنامه هاي كاربردي در بخش هاي غذايي ، آشاميدني و مواد مغذي را پوشش مي دهد. اين كتاب كه توسط تيمي از متخصصان در زمينه فيبرهاي غذايي نوشته شده است ، براي شيمي دانان ، دانشمندان علوم غذايي ، فن آوران ، توسعه دهندگان محصولات جديد و دانشگاهيان ايده آل است.به طور كامل خواص فيبر و اثرات سلامتي رژيم غذايي را با توجه به روند جديد در روش ها و برنامه هاي بهبودي بررسي مي كندالياف رژيم غذايي: شيمي و تغذيه شامل مقالاتي در يك نشست هم انديشي در مورد الياف رژيم غذايي: شيمي و تغذيه است كه در طي جلسه انجمن شيمي آمريكا در ميامي ساحل ، فلوريدا ، در تاريخ 11-15 سپتامبر 1978 برگزار شد. مقالات جنبه هاي شيميايي و تغذيه اي رژيم غذايي را بررسي مي كنند الياف و طيف گسترده اي از موضوعات مربوط به تجزيه و تحليل ، بيوشيمي ، شيمي دارويي ، ميكروبيولوژي و فيزيولوژي را پوشش مي دهد. اين كتاب شامل 18 فصل است و با ارزيابي فعل و انفعالات بين مولكول هاي كوچك و شبكه هاي پليمري هيدراته ، توجه ويژه به برخي از ويژگي هاي ساختاري سيستم هاي الياف ژل و همچنين پديده هاي پارتيشن بندي و حمل و نقل آغاز مي شود. ساختار پيچيده الياف رژيم غذايي موجود در ديواره هاي سلولي ، همراه با اثرات متابوليكي الياف رژيم غذايي مربوط به اتصال مواد معدني ، كلسترول خون و ساير ليپيدها ، تحمل گلوكز ، اسيدهاي صفراوي و مواد سرطان زا و مواد سرطان زا. فعل و انفعالات مواد متابوليكي با پلي ساكاريدها و ليگنين ها نيز بررسي مي شود. اين مونوگرافي منبع ارزنده اي براي بيوشيمي دانان ، متخصصان تغذيه و دانشمندان تغذيه خواهد بود.
موارد را در سه بعد حياتي ، خواص ، بازيابي و كاربردها پوشش مي دهد
بر كاربردها در افزودني هاي غذايي و همچنين بازيابي از محصولات فرعي فرآوري گياه تمركز مي كند
پوشش كاملي از تأثير فيبر بر آريتمي و ناهنجاري دريچه ها مي دهد
شامل اطلاعاتي در مورد رابطه غير مستقيم يبوست و بيماري هاي قلبي است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.